Доставка та оплата

Основні методи оплати та доставки та їх вартість

доставка линз по Украине

Нова Пошта (по всій Україні на відділення або до поштомату) -

БЕЗКОШТОВНО для замовлень > від 1200 грн

доставка

Самовівіз (у Києві) - БЕЗКОШТОВНО

Icon_08.png
Післяплата (для замовлень від 500 грн) - комісія 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем.
Для замовлень до 500 грн - тільки передоплата.
Icon041.png
Оплата на сайті сервісом "Plata by Mono" та "Liqpay" - БЕЗ КОМІСІЇ.


Способи Доставки

Магазин лінз lens.com.ua доставляє товари по всій Україні.

Службою «Нова Пошта» на відділення та поштомати по всій Україні.

  • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 1200 грн. на будь-яке зазначене Вами відділення.
  • Якщо сума замовлення менше 1200 грн., відправляємо по передоплаті і доставка за ваш рахунок по тарифам НП.
  • Час доставки становить 1-3 дні.

  • Самовивіз у Києві

    • Точка видачі вул. Костянтинівська, 59/5 (Поділ, метро Тараса Шевченко)

    Через відділення «Укрпошти»

    • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 1200 грн. в будь-яке зазначене Вами відділення.
    • Якщо сума замовлення буде менше 1200 грн., то вартість доставки за ваш рахунок по тарифам Укрпошти.
    • Замовлення через "Укрпошті" відправляються за умови повної передоплати.
    • Час доставки «Укрпоштою» становить 3-8 днів.

    Не знайшли зручного для Вас способу оплати або доставки? Повідомте нам, можливо він просто не вказаний в цьому списку.

    Телефон
    • Дніпро (056) 796-83-29;
    • Україна (063) 796-83- 29

    Способи Оплати

    В інтернет-магазині СУПЕРЛЕНС можливі наступні варіанти оплати:

    Оплата карткою через Plata by Mono таLiqpay

    • Ви можете оплатити товар онлайн, відразу при оформленні замовлення. Виберіть варіант оплати "Оплата карткою" і далі дотримуйтесь інструкцій.
    • Якщо Ви не бажаєте оплачувати відразу або не впевнені в наявності товару, Ви отримаєте реквізити для оплати в СМС або на e-mail після підтвердження замовлення нашим менеджером.

    Готівкою при отриманні

    • Готівкою при передачі товару у відділенні.

    Післяплата

    • Комісія за накладний платіж 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем
    • Можлива для замовлень від 500 грн.
    • Іноді потрібна передплата від 200 грн.

    Банківською платіжною карткою

  • Після підтвердження замовлення нашим менеджером Ви отримаєте реквізити для оплати в СМС або на e-mail. Зверніть увагу! Банк може брати комісію з платежу при переказі з карти на карту або при переказі коштів через термінал. Враховуйте це при виконанні оплати.
  • Можлива оплата через «Приват 24»: при оформленні замовлення виберіть цей варіант оплати і далі дотримуйтесь інструкції
  • Безготівковий розрахунок

    На вказаний Вами e-mail буде вислана рахунок-фактура, яку Ви можете оплатити зі свого розрахункового рахунку або в найближчому відділенні будь-якого банку.


    Не забудьте!

    1. При отриманні замовлення, уважно його перевірте на відповідність параметрів, найменування та кількості.

    2. Здійснюючи покупку в нашому інтернет магазині Ви погоджуєтеся з тим, що Ви маєте рецепт і знаєте, які лінзи Вам потрібні.
    • рецепт повинен бути виписаний лікарем офтальмологом не більше 6 місяців тому.
    • Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові контактні лінзи так само є обов'язковим. Це необхідно для уникнення непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння контактних лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні, не той колір, який Ви очікували, і т.д.)
    3. Кожне замовлення, оформлене через сайт повинно бути підтверджено в телефонному режимі.

       Менеджер магазина лінз дзвонить на вказаний Вами номер і разом з Вами перевіряє деталі доставки, місце і час доставки.

    Після Вашого підтвердження замовлення передається в службу доставки.

    Якщо протягом двох днів ми не змогли до Вас додзвонитися (телефон не включений, ніхто не бере слухавку і т.д.) - Вам буде надіслано листа на адресу вказану при реєстрації, з проханням передзвонити нам, або вказати в листі альтернативний номер.
    Якщо ми не отримуємо відповідь дзвінка або листа протягом двох днів, то замовлення присвоюється статус - "Скасовано".