• 0

Ваш кошик порожній

Доставка та оплата

Коротко про важливе.
  • Доставка безкоштовно при замовленні від 500 грн.
  • Оплата для всіх способів без комісій.
  • Замовлення до 400 грн. - передоплата (+ доставка 60 грн).

Способи Доставки

Магазин лінз lens.com.ua доставляє товари по всій Україні.

Кур'єром по Києву та Дніпру

  • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 500 грн.
  • При оформленні замовлення до 500 грн. вартість кур'єрської доставки - 60 грн.

Поштовою службою «Нова Пошта» по Україні

  • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 500 грн. на будь-яке зазначене Вами відділення. 
  • Якщо сума замовлення буде менше 500 грн., то вартість доставки - 60 грн.
  • Час доставки автоперевізниками становить 1-3 дні.
  • Через відділення «Укрпошти»

    • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 500 грн. в будь-яке зазначене Вами відділення.
    • Якщо сума замовлення буде менше 500 грн., то вартість доставки - 60 грн.
    • Замовлення через "Укрпошті" відправляються за умови повної передоплати.
    • Час доставки «Укрпоштою» становить 3-8 днів.

    Самовивіз

    Ви можете самостійно забрати ваше замовлення в Києві. Наші контакти і час роботи можна подивитися ТУТ .

    Пункт видачі товарів по самовивозу:

    • Київ, вул. Л. Первомайського, 9 (350 м. Від метро "Кловська")
    У робочі дні з 9-30 до 17-30

    Не знайшли зручного для Вас способу оплати або доставки? Повідомте нам, можливо він просто не вказаний в цьому списку.

    Телефон
    • Київ (044) 221-34-39; 
    • Дніпро (056) 796-83-29;
    • Україна (063) 796-83- 29
    Ел. пошта
    • support@lens.com.ua

      Для замовлень до 400 грн, або деяких груп товарів, наприклад: аксесуари для лінз, розчини невеликих обсягів, річні лінзи, відвантаження можливє після повної передоплати.

      Способи Оплати

      В інтернет-магазині ЛЕНС можливі наступні варіанти оплати:

      Готівкою при отриманні

      • Готівкою кур'єру при передачі товару.

      Післяплата

      • Післяплата у відділенні поштової служби. За переказ коштів поштові служби, як правило, беруть комісію в розмірі 2% від суми + 20 грн. за оформлення.

      Банківської платіжною карткою

    • Після підтвердження замовлення нашим менеджером Ви отримаєте реквізити для оплати в СМС або на e-mail. Зверніть увагу! Банк може брати комісію з платежу при переказі з карти на карту або при переказі коштів через термінал. Враховуйте це при виконанні оплати.
    • Можлива оплата через «Приват 24»: при оформленні замовлення виберіть цей варіант оплати і далі дотримуйтесь інструкції

    Безготівковий розрахунок

    На вказаний Вами e-mail буде вислана рахунок-фактура, яку Ви можете оплатити зі свого розрахункового рахунку або в найближчому відділенні будь-якого банку.

    Увага! У примітці до платежів просимо вказувати ваш номер замовлення і П.І.Б.

    Онлайн-безпека

    Безпека електронної угоди гарантується сервісом безпеки Verified by Visa. Піклуючись про надання нашим клієнтам найбільш прогресивних елементів онлайн-безпеки на нашому сайті, ми підтримуємо сервіс безпеки Verified by Visa.

    Не забудьте!

    1. При отриманні замовлення, уважно його перевірте на відповідність параметрів, найменування та кількості.

    2. Здійснюючи покупку в нашому інтернет магазині Ви погоджуєтеся з тим, що Ви маєте рецепт і знаєте, які лінзи Вам потрібні.
    • рецепт повинен бути виписаний лікарем офтальмологом не більше 6 місяців тому.
    • Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові контактні лінзи так само є обов'язковим. Це необхідно для уникнення непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння контактних лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні, не той колір, який Ви очікували, і т.д.)
    3 . Кожне замовлення, оформлене через сайт повинно бути підтверджено в телефонному режимі.

       Менеджер магазина лінз дзвонить на вказаний Вами номер і разом з Вами перевіряє деталі доставки, місце і час доставки.

    Після Вашого підтвердження замовлення передається в службу доставки.

    Якщо протягом двох днів ми не змогли до Вас додзвонитися (телефон не включений, ніхто не бере слухавку і т.д.) - Вам буде надіслано листа на адресу вказану при реєстрації, з проханням передзвонити нам, або вказати в листі альтернативний номер.
    Якщо ми не отримуємо відповідь дзвінка або листа протягом двох днів, то замовлення присвоюється статус - "Скасовано".