Доставка та оплата

Основні методи оплати та доставки та їх вартість

машина-100.jpg

Нова Пошта (по всій Україні на відділення або до поштомату) -

БЕЗКОШТОВНО для замовлень > від 1500 грн

Маскоти-07100.jpg

Самовівіз (у Києві) - БЕЗКОШТОВНО

Карта-100.jpg
Післяплата (для замовлень від 500 грн) - комісія 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем.
Для замовлень до 500 грн - тільки передоплата.
Оплата-2-100.jpg
Оплата на сайті сервісом "Plata by Mono" та "Liqpay" - БЕЗ КОМІСІЇ.
Можлива оплата БЕЗ КОМІСІЇ через сервіс 3.png"Покупка частинами Монобанк" та "Оплата частинами Приватбанк", для замовлень від 3000 грн. Звертайтесь до операторів.


Способи Доставки

Магазин лінз lens.com.ua доставляє товари по всій Україні.

Службою «Нова Пошта» на відділення та поштомати по всій Україні.

  • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 1500 грн. на будь-яке зазначене Вами відділення.
  • Якщо сума замовлення менше 1500 грн., відправляємо по передоплаті і доставка за ваш рахунок по тарифам НП.
  • Час доставки становить 1-3 дні.

  • Самовивіз у Києві

    • Точка видачі вул. Костянтинівська, 59/5 (Поділ, метро Тараса Шевченко)

    Через відділення «Укрпошти»

    • БЕЗКОШТОВНО при вартості замовлення понад 1500 грн. в будь-яке зазначене Вами відділення.
    • Якщо сума замовлення буде менше 1500 грн., то вартість доставки за ваш рахунок по тарифам Укрпошти.
    • Замовлення через "Укрпошті" відправляються за умови повної передоплати.
    • Час доставки «Укрпоштою» становить 3-8 днів.

    Не знайшли зручного для Вас способу оплати або доставки? Повідомте нам, можливо він просто не вказаний в цьому списку.

    Телефон
    • Дніпро (056) 796-83-29;
    • Україна (063) 796-83- 29

    Способи Оплати

    В інтернет-магазині СУПЕРЛЕНС можливі наступні варіанти оплати:

    Оплата карткою через Plata by Mono та Liqpay

    • Ви можете оплатити товар онлайн без комісії, відразу при оформленні замовлення. Виберіть варіант оплати "Оплата карткою" і далі дотримуйтесь інструкцій.

    Оплата карткою пізніше

  • Після підтвердження замовлення нашим менеджером Ви отримаєте посилання для оплати.
  • Оплата  здійснюється без комісії через сервіс  Liqpay. При оформленні замовлення виберіть цей варіант оплати і далі дотримуйтесь інструкції

  • Післяплата

    • Комісія за накладний платіж 20 грн і 2% від суми оплачується одержувачем
    • Можлива для замовлень від 500 грн.
    • Іноді потрібна передплата від 200 грн.

    Плата частинами від Monobank

    mono_part.png

  • Можливо оплатити через сервіс "Покупка частинами Монобанк"
  • Оплата здійснюється без комісії трьома рівними платежами. Перший платіж одразу при оформленні замовлення, наступні в такий же день через місяць і два. При оформленні замовлення виберіть цей варіант оплати і далі дотримуйтесь інструкції.

  • Безготівковий розрахунок

    На вказаний Вами e-mail буде вислана рахунок-фактура, яку Ви можете оплатити зі свого розрахункового рахунку або в найближчому відділенні будь-якого банку.


    Не забудьте!

    1. При отриманні замовлення, уважно його перевірте на відповідність параметрів, найменування та кількості.

    2. Здійснюючи покупку в нашому інтернет магазині Ви погоджуєтеся з тим, що Ви маєте рецепт і знаєте, які лінзи Вам потрібні.
    • рецепт повинен бути виписаний лікарем офтальмологом не більше 6 місяців тому.
    • Відвідування офтальмолога в разі переходу на нові контактні лінзи так само є обов'язковим. Це необхідно для уникнення непорозумінь, так як наш магазин не несе відповідальності за наслідки носіння контактних лінз належної якості (наприклад, дискомфорт при носінні, не той колір, який Ви очікували, і т.д.)
    3. Кожне замовлення, оформлене через сайт повинно бути підтверджено в телефонному режимі.

       Менеджер магазина лінз дзвонить на вказаний Вами номер і разом з Вами перевіряє деталі доставки, місце і час доставки.

    Після Вашого підтвердження замовлення передається в службу доставки.

    Якщо протягом двох днів ми не змогли до Вас додзвонитися (телефон не включений, ніхто не бере слухавку і т.д.) - Вам буде надіслано листа на адресу вказану при реєстрації, з проханням передзвонити нам, або вказати в листі альтернативний номер.
    Якщо ми не отримуємо відповідь дзвінка або листа протягом двох днів, то замовлення присвоюється статус - "Скасовано".