Лінзи Johnson & Johnson

Топ
Рейтинг: 4 - 146 голосів
Acuvue Oasys 1-Day with Hydraluxe 30 шт.| одноденні контактні лінзи Johnson & Johnson
Комплектація
30 шт.
від 1 350 грн.
Рейтинг: 4 - 92 голоса
1-Day Acuvue Moist 30 шт.| одноденні контактні лінзи Johnson & Johnson
Комплектація
30 шт.
від 820 грн.
Топ
Рейтинг: 4 - 42 голоса
Acuvue Oasys with Hydraclear Plus 6 шт.| двотижневі контактні лінзи Johnson & Johnson
Комплектація
6 шт.
від 1 145 грн.
Новинка
Рейтинг: 4 - 27 голосів
Acuvue Oasys Max 1-day Multifocal 30 шт.| одноденні мультифокальні лінзи Johnson & Johnson
Комплектація
30 шт.
від 2 050 грн.
Новинка
Рейтинг: 4 - 49 голосів
Acuvue Oasys MAX 1-Day 30 шт.| одноденні контактні лінзи Johnson & Johnson
Комплектація
30 шт.
від 1 900 грн.
Рейтинг: 4 - 83 голоса
Acuvue Oasys 1-Day for Astigmatism 30 шт.| торичні одноденні лінзи
Комплектація
30 шт.
від 1 550 грн.
Акція
Знижка 20%! Розпродаж залишків!
Рейтинг: 4 - 138 голосів
1-DAY ACUVUE TRU EYE 30 шт.| одноденні контактні лінзи Ван Дей Акув'ю Тру ай
Комплектація
30 шт.
від 905 грн.
Рейтинг: 4 - 132 голоса
ACUVUE OASYS WITH TRANSITIONS 6 шт.| фотохромні контактні лінзи акувью оазис транзішн
Комплектація
6 шт.
Знято з виробництва
Рейтинг: 4 - 89 голосів
Acuvue Oasys for Astigmatism Торичні лінзи
Комплектація
6 шт.
від 1 300 грн.
Новинка
Новинка у родині Acuvue
Рейтинг: 4 - 40 голосів
Розчин для лінз ACUVUE RevitaLens 360 ml
Комплектація
360 ml
від 500 грн.
Рейтинг: 4 - 9 голосів
Одноденні торичні 1-Day Acuvue Moist for Astigmatism
Кількість в упаковці
30 шт.
Немає в наявності
Рейтинг: 4 - 33 голоса
1 Day Acuvue Moist Multifocal | мультифокальні контактні лінзи Johnson & Johnson
Кількість в упаковці
30 шт.
Немає в наявності

Історія заснування бренду

Johnson and Johnson - американський виробник медичних виробів, фармацевтичних і споживчих товарів. Джонсон і Джонсон є багатонаціональною корпорацією і внесена в список Fortune 500. Заснована Робертом і Джеймсом Вудом Джонсоном, а також Едвардом Мідом Джонсоном в 1887 році, корпорація придбала глобальне значення завдяки постійним інноваціям. Сімейство Johnson and Johnson включає в себе шосту за величиною в світі компанію по захисту здоров'я споживачів, найширший в світі постачальник медичних пристроїв, шостий за величиною в світі біологічний завод і п'яту в світі фармацевтичну компанію.

Досягнення в розвитку ринку контактних лінз

У 1981 році оптометрист по імені Сеймур Марко продав свою компанію Frontier Lens Company корпорації Johnson and Johnson. У 1970-х роках ця компанія створила м'які контактні лінзи з новим матеріалом, названим etafilcon A. Після покупки компанію Frontier Lens, вони перейменували її в Vistakon і інвестували в новий виробничий процес. У 1987 році Vistakon представила продукт Acuvue на ринок. Acuvue зробила революцію, тому що це була перша в світі м'яка одноразова контактна лінза. Хоча ім'я Vistakon все ще використовується в Сполучених Штатах, воно було змінено на Johnson і Johnson Vision Care 1999 року через глобальне розширення.

Сьогодні Acuvue носять більше людей в світі, ніж будь-який інший бренд. Vision Care продають контактні лінзи більш ніж в 96 країнах по всьому світу. Триваючий успіх Acuvue пов'язаний з постійними інноваціями і високоякісними стандартами в компанії.

Лінзи Джонсон і Джонсон для різних проблем із зором

Контактні лінзи Johnson і Johnson Acuvue доступні для людей з короткозорістю або далекозорістю, астигматизмом або пресбіопією в різних графіках заміни. Незалежно від того, чи шукає людина щоденні одноразові або лінзи, які їм не потрібно замінювати так часто, лінзи бренду Acuvue є важливим брендом, який слід враховувати. Кожен користувач контактних лінз повинен знати про репутацію бренду як про здорових, високоякісних та інноваційних контактних лінзах.