RU

Ваш кошик порожній

Лінзи Johnson & Johnson

Топ
   
Acuvue Oasys 1-Day with Hydraluxe
від 1 023 грн.
30 шт
1 023 грн.
   
1-Day Acuvue Moist
від 816 грн.
30 шт
816 грн.
Топ
   
Acuvue Oasys with Hydraclear Plus
від 816 грн.
6 шт
816 грн.
   
1-Day Acuvue Tru Eye
від 1 127 грн.
30 шт
1 127 грн.
   
Acuvue Oasys for Astigmatism
від 1 023 грн.
6 шт
1 023 грн.
   
Acuvue Oasys with Transitions
від 936 грн.
6 шт
936 грн.
   
Поштучно, пробник!
Acuvue Oasys 1-Day with Hydraluxe пробник
від 200 грн.
5 шт
200 грн.
   
Поштучно, пробник!
1-Day Acuvue Tru Eye пробник
від 200 грн.
5 шт
200 грн.
   
Поштучно, пробник!
1-Day Acuvue Moist пробні
від 180 грн.
5 шт
180 грн.
   
ACUVUE RevitaLens Немає в наявності
   
Передзамовлення!
Acuvue Oasys 1-Day for Astigmatism
від 1 150 грн.
30 шт
1 150 грн.
   
Передзамовлення!
1-Day Acuvue Moist for Astigmatism
від 1 080 грн.
30 шт
1 080 грн.
   
Передзамовлення!
1 Day Acuvue Moist Multifocal
від 1 180 грн.
30 шт
1 180 грн.
   
1-Day Acuvue Define Немає в наявності

Історія заснування бренду

Johnson and Johnson - американський виробник медичних виробів, фармацевтичних і споживчих товарів. Джонсон і Джонсон є багатонаціональною корпорацією і внесена в список Fortune 500. Заснована Робертом і Джеймсом Вудом Джонсоном, а також Едвардом Мідом Джонсоном в 1887 році, корпорація придбала глобальне значення завдяки постійним інноваціям. Сімейство Johnson and Johnson включає в себе шосту за величиною в світі компанію по захисту здоров'я споживачів, найширший в світі постачальник медичних пристроїв, шостий за величиною в світі біологічний завод і п'яту в світі фармацевтичну компанію.

Досягнення в розвитку ринку контактних лінз

У 1981 році оптометрист по імені Сеймур Марко продав свою компанію Frontier Lens Company корпорації Johnson and Johnson. У 1970-х роках ця компанія створила м'які контактні лінзи з новим матеріалом, названим etafilcon A. Після покупки компанію Frontier Lens, вони перейменували її в Vistakon і інвестували в новий виробничий процес. У 1987 році Vistakon представила продукт Acuvue на ринок. Acuvue зробила революцію, тому що це була перша в світі м'яка одноразова контактна лінза. Хоча ім'я Vistakon все ще використовується в Сполучених Штатах, воно було змінено на Johnson і Johnson Vision Care 1999 року через глобальне розширення.

Сьогодні Acuvue носять більше людей в світі, ніж будь-який інший бренд. Vision Care продають контактні лінзи більш ніж в 96 країнах по всьому світу. Триваючий успіх Acuvue пов'язаний з постійними інноваціями і високоякісними стандартами в компанії.

Лінзи Джонсон і Джонсон для різних проблем із зором

Контактні лінзи Johnson і Johnson Acuvue доступні для людей з короткозорістю або далекозорістю, астигматизмом або пресбіопією в різних графіках заміни. Незалежно від того, чи шукає людина щоденні одноразові або лінзи, які їм не потрібно замінювати так часто, лінзи бренду Acuvue є важливим брендом, який слід враховувати. Кожен користувач контактних лінз повинен знати про репутацію бренду як про здорових, високоякісних та інноваційних контактних лінзах.